Tamirhanede Seksin Doruklarına Çıkıyoruz

Genel, Porno Hikayeleri, Seks Hikayeleri 10 Ocak 2020

ben oto tamircisiyim bir yerli otomobil tamir servisinde calısmaktayım
anlatacagım olay bu yaz agustos ayında yasandı.cumartesi ögleden
sonraydı her zamanki gibi samimi oldugum iş arkadaslarım fatih ve ugurla
birlikte bi yandan servise bırakılmıs olan arabaların bakımını yapıyor
diger yandan zaten sıcaktan ter içinde kalmıs bir sekilde tulumların
içinden çalışmaktan sikayet edip hemde arabalarını servise getiren
hatunları konusup fanteziler kuruyordukservise her zaman gelen palio
marka arabalı berna adında 23-24 yaslarında kısa boylu ancak göğüsleri
kalçası herseyi yerinde sarısın bir hatun vardı.bir tekstil şirketi
oldugunu dosyasından ögrenmiştik tabi biz de onun gözünde tamirci
parcası oldugumuz için muhabbetimiz hosgeldiniz güle güleden ileriye
gidemiyordu. o her servise geldiginde benim ve oradaki bütün erkeklerin
başı dönüyordu çünkü ya daracık düşük belli, tangasını gösteren kot
pantolanla yada mini etekle geliyordu. cok masum ve güzel bir yüzü aynı
zamanda da cok seksi bir görüntüsü vardı. tam biz seksten bahsederken
berna hanım servise geldi.arabasının standard bakımı yapılacaktı
arabadan inmesiyle gözüm muhtesem terlikleri ve krem rengi ojeli
ayaklarına takıldı bir anda sıcagın etkisiyle aklım basımdan gitmişti
daha sonra ben arabanın yagını bosaltmak için tunele girdim ancak gözüm
tünelden ayaklarına bakmaktan yag civatasını bulamıyordu.o ise öyle
ayakta durmus sigarası içiyordu üzerine incecik bir yazlık elbise
giymisti hafifce egilince içinde iç çamasırı olmadıgını gördüm sikim
dimdik olmustu hemen yukarıdan fatih ve uğura seslenerek arkadaslar
yardıma ihtiyacım var civata açılmıyor dedim onlarda farkında
olmadıkları için ciddiye alarak assagıya geldiler onlara manzarayı
gösterince akılları baslarından gitti ve hep beraber gözlerimizin içine
bakıp tecavüz edelim mi dedik. cumartesi günleri serviste sadece biz ve
muhasebeye bakan adnan abi bulunuyordu o yasca bizden epey büyüktü 45
yaslarında iri yarı birisiydi.planımızı yaptık ve ben, bernaya arabada
önemli bir sorun oldugunu ve bir parcanın mutlaka degismesi gerektiğini
söyledim. oda parcanın ne oldugunu sordu isterseniz depoya gidecegimi
orda parcayı alıp hem size gösteririm hemde siz bekleme odasına
gecersiniz, işimiz bitene kadar oturur soguk bir seyler içersiniz dedim.
olur yanıtını alınca hemen cocuklara göz kırptım ve depoya dogru
yurumeye basladık bernayla. arkama caktırmadan baktıgımda ugurla fatihin
de bizi takip ettigini gördüm.depoya girdim ve elime fren balatası alıp
işte bu parca dedim ve hemen üzerine atılıp agzını kapadım cıglık atıp
elimi ısırdı ama fatih ve ugurun hemen gelmesiyle yapacagı birsey
kalmadı hemen ellerini arkadan elektrik kablosuyla bagladık agzınıda
birbez parcasıyla baglayınca sorun kalmadı hepimizin siki dimdik olmus
nerdeyse tulumlarımızı yırtacakmış gibi olmustu üzerindeki elbisenin
askılarını sıyırarak indirdik içinde iç çamasırı yoktu ve bütün
güzelliğiylke karsımızda duruyordu hemen ben amına yumuldum ve karpuz
yer gibi emmeye basladım arkasına da ugur gecti o da kafasını göt
yanaklarının arasına sokmus büzügüyle öpüşüyordu arka deliğini öyle bir
yalıyordu ki resmen ayı gibi böğürmeye baslamıstı zevkten, bernanın mis
gibi tertemiz amını yalarken giderek şiddetle ıslandıgını fark ettim
artık oda götünü amını sallamaya baslamıstı gözleri kapalı bir sekilde
inliyordu hemen dinlenmmek için depoya koydugumuz cekyatın üzerine
yatırdık ve fatih agzındaki bezi alarak yarragını agzına soktu ben bir
ara ısırır düşüncesiyle irkildim ama bir de baktımki gırtlagına kadar
alıp emiyordu bu sefer ugur amına gecmiş bacaklarını kaldırıp içine
girmeye başladı ugur girerken titremeye basladı bende zaten aklım
ayaklarında oldugu için 36 numara ayaklarındaki seksi siyah kurdeleli
terliklerini cıkarıp koklamaya sikime sürmeye basladım o kadar zevk
almıstım ki kalbimin durmasından korkmustum terlik, sıcagın da etkisiyle
nerdeyse ıslak gibiydi ve deriyle muhtesem ayaklarının kokusu birbirine
karısmıstı zevkten cıldırmak üzereydim hemen agzımı ayaklarına dayayıp
altından baslayarak yalamaya ayak parmaklarını agzıma sokmaya basladım
her yerini,kızarmış bakımlı topuklarını emiyor yalıyor derin derin
burnuma dayıyarak koklayarak nefis ayak kokusunu içime cekiyordum. bu
sırada şiddetle küloduma bosalmıstım ama işim daha bitmemişti,fatihi
kenara cekip hemen agzına verdim sikimi ve fatıhe, bernayı kaldırıp sırt
üstü uzanmasını istedim cekyata fatih uzandı ve orospu berna üzerine
oturdu beni domaltın heryerimden sikin diye bagrınıyordu bunları duyunca
herkes daha hızlı hareket etmeye basladı ve ugur tekrar göt deliğini
yalamaya başladı, bir ara oh mis gibi kokuyor diye burnunu berna
orospusunun göt deliğine sokmaya calıstıgın gördüm ve diliylede deliği
iyice genislettikten sonra sikini bernanın göt deliğini yavasca sokmaya
basladı herkes ter içinde ıpıslaktı . berna hadi daha hızlı daha cabuk
sok diyerek resmen cıglık atıyordu bende agzında kendimden gecmiş bir
vaziyette tassaklarıma kadar agzına vermiştim üçümüz aynı anda hem
amından hem götünden hem agzından sikiyorduk sarısın orospuyu. bir ara
arkamdan bir ses duydum ve korkarak döndüğümde adnan abinin kapıda ama
eli sikinde oldugunu gördüm yanımıza kosar adım gelerek ve ben nereye
giricem bu orospuyu bensiz mi sikecektiniz demesiyle rahatladım bunu
duyan berna götünü siken ugurun üzerine uzanmasını, adnan abininde amına
girebilmesi için yer acmasını istedi bunu duyan alttaki fatih, ne yani
ben cıkayım mı? amından dedi,orospunun cevabı hepimizi şaşırttı hayır o
da girsin ikinizinkinide aynı anda alırırım ben dedi bunu duyan adnan
abi hemen ugurun altından fatihin yarragının üzerine koyarak içine
sokmaya çalıştı herkes zor olcagını düşünürken o küçücük orospunun iki
yarragıda amına alması bizi hem soke etti hemde ii ce azdırdı orospu
sikin parcalayın yırtın beni erkeklerim hayvanlarım diye bagrınıyordu
ben ne yarraklar ne yumruklar aldım amımın içine demesiyle herkes aynı
anda bosalmaya basladı. herkesin spermi birbirine bulasmıstı ben
agzından cıkarıp tekrar kalan spermlerimi ayaklarına terliklerine
fışkırttım üstü, bası, amı götü yüzü elleri ayakları her yeri sperm
içindeydi bu hayatımızın en büyük orgazmı olmustu ama sanırım o daha
güzellerinide yasamıstır cünkü 40 yıllık bir genelev orospusundan daha
iyi sikişiyordu.işimiz bitince hiç rahatsız olmadan pecete istedi agzını
yüzünü spermlerle beraber, su bile vurmadan silerek kuruladı ve
spermden vıcık vıcık olmus, uzun topuklu acık terliklerinin içinde döllü
ayakları saga sola kayıyordu. arabasına yöneldi ve dönüp artık benden
servis parası almazsınız deyip bastı ve gitti. bizde biribirimize bakıp
sana bütün servis feda

57 toplam görüntülenme, 1 bugün

Kocamla İlkez Sikişme Hikayem

Genel, Seks Hikayeleri, Sex Hikayeleri 8 Ocak 2020

İnsan
ne başına gelir bilmiyor, ben de 17 yaşındayım ve o zaman
Mardin’de de gerçekten de durumlar çok zor, Manisa’ya geldik.
Kızım ama pek bir şey görmemiş, bir üzüm bağında da üzüm
kesmeye başladık. 17 yaşında bir kız ve esmer, güzel ve Kürt.
Bu da bağdakilerin dikkatini çekiyor ama ailemle birlikteyim, o
zaman bana herkes bakıyor gençten yaşlısına kadar ama bende de
kimseye yüz vermem ama o sırada da gerçekten iyi giyimli bir adam.
Şimdi bu üzüm bağı yaklaşık 1000 kişinin çalıştığı ve
yanında da şarap fabrikası olan bir yer, ben amir sandım
işçilerin başında duran ama baktı baktı ve gitti.

Sonra
da zaten bizimkilerle haber göndermiş, yaşlıca bir adam 50li
yaşlarında ama bizimkilere de talibim demiş benden için. O zaman
ailem de zengin ya beni verdi, 3 ay içinde de evlendik. Evlendiğimiz
zaman gerçek gecesinde ne şişman ne de zayıf, gerçekten hoş bir
adam ve karizmatik, tabii ki hoşuma da gitti ama ben daha 18 bile
olmamış bir esmer ve sikini çıkarttığı zaman kusmak istedim,
kendime engel olamadım. Çok beklemedi ama, uzatmadı yani benim
gelinliği de çıkartmadan ben daha duygusal bir şeyler beklerdim
ama yatağa yüzü koyun yatırdı ve bacak kısmımı açarak amımı
yalamaya başladı. O an utandığım için garip garip sesler
çıkartıyordum canım yanarmış gibi ama gerçekten de zevk
alıyordum. Diller göt deliğime değmeye başladığı zaman daha
da utandım ama burnunu götümün deliğine sürttü ve sikini önce
amıma aniden soktu ve çıkarttı. Canım çok yandı ama dur, bekle
dedi. Sonra bir gün artık sikilmez. Kızı sikerken ilk gün bozar
ikinci gün geçirirsin dedi ma ben de bitti işkence derken bu göt
değilime de sokuyor ama yavaş yavaş, bir de ayırdı ve tükürük
saldı oraya ama yine de çok acıyordu. Bir süre sonra ağlamaya ve
kaçmaya başlasam da bırakmadı tabii ki ve sabaha kadar sikti.

51 toplam görüntülenme, 1 bugün

Sevgilimle Evde Yaptiklarimiz

Genel, Seks Hikayeleri, Sikiş Hikayeleri 3 Ocak 2020

Kızarkadaşımla yaklaşık bir senedir çıkıyorduk. Ailem başka
şehirdeolduğundan iki arkadaş ev tutmuştuk. Kızarkadaşım da sık sık
ailesinden kaçakbende kalırdı. Oldukça iyi bir seks hayatımız vardı.
Üniversitede aynıbölümdeydik, hemen herşeyimiz ortaktı. Çevremiz de
ortaktı. Genelde kalabalıkbir arkadaş grubumuz vardı ve sık sık birlikte
dışarı çıkardık. O gece de yineeğlenmeye biryerlere gitmiştik ve eve
döndüğümüzde feci sarhoştuk. O ara evarkadaşım memleketine gitmişti
yalnızdım. Kızarkadaşımın en iyi arkadaşı Hümeyrave biz o gece bizde
kalacaktık. Hümeyra benim de çok iyi bir arkadaşımdı. Güzelolmamasına
rağmen çok seksi bir kızdı, nefis bir vücudu vardı. Hep Hümeyra`nınbana
karşı ilgisi olduğunu düşünmüştüm. Hümeyra aslında erkeklere çok düşkün
birkızdı ama bir türlü beyaz atlı prensini bulamıyordu. O aralar yine
yalnızdı. Evegeldiğimizde alkolün de verdiği etkiyle kız arkadaşımın
üstüne atladım. Delilergibi yalıyor, onu da çıldırtıyordum. Sanki ona
tecavüz edercesine saldırmıştım. Onun da hoşuna gitmişti, olabildiğine
inliyordu,çığlık çığlığa kalmıştı. Birkaç dakika içinde boşaldı ve çok
yorgun olduğunu,uyuması gerektiğini söyledi. Tabi ben boşalamamıştım ve
oldukça da azmıştım.Zaten eve geldiğimizden beri aklımda Hümeyra vardı.
Acaba çığlıklarımızıduymuşmudur diye düşünüyor, düşündükçe daha da
arzuluyordum onu. Ama herhangibirşey denemeye de cesaretim yoktu. Ben de
yattım ve uyudum. Ertesi sabahkalktığımda kız arkadaşım bir not bırakıp
gitmişti. Sabah evde olmasıgerekiyordu. Ben kalktım ve evin içinde
dolaşmaya başladım. Hümeyra`nın yattığıodanın kapısı aralıktı. İçeri
bakmaktan kendimi alamadım. Ve Hümeyra o müthişvücudunu saran ufacık iç
çamaşırlarıyla yatakta yatıyordu. Sıcaktan üstündekiörtü sıyrılmış,
aralık bacaklarının arasından terli amı görünüyordu. Elimsikimde kapıda
öyle dikiliyordum. O sırada Hümeyra gözlerini araladı ve uykusersemi
gözleriyle bana çok davetkar bir tebessüm attı. Artık durmamagerek
kalmamıştı. Hümeyra`nın dudaklarına yapıştım. Bir elimle sütyenini
diğerelimle de kilodunu sıyırdım. Sikim zaten demir gibi olmuştu.
Hümeyra isteriköpüşmelerimizin arasında bu anı ne kadar çok beklediğini
mırıldanıyor, dün geceçığlıkları duydukça çıldırdığını söylüyordu. Benim
ise konuşmaya hiç niyetimyoktu. Onu 69 pozisyonuna getirdim ve amını
yalamaya başladım. O da sikimikoparırcasına emiyor, bu arada zevk
çığlıklarını saklamıyordu. zaten ıslak amısırılsıklam oluncaya kadar
yaladım. Artık onu sikmem için yalvarıyordu. Arkasınıçevirdim ve sikimi
amına soktum. Çok hızlı gidip geliyordum. Hümeyra ter içindekalmıştı,
vücudunun her yeri parlıyordu. Öyle sert sokuyordum ki
Hümeyra`nıninlemelerine acı da karışmıştı. Ama bırakmamam için
yalvarıyordu. Sonra onu sırtüstü yatırdım ve bacaklarını belime doladım.
Elleriyle götümden bastırıyor, onuparçalarcasına sikmemi sağlıyordu.
Yaklaşık 15 dakika sikişmiştik, 2 kezboşalmış, amı vıcık vıcık olmuştu.
Artık ben de patlamak üzereydim. O sırada Hümeyra`nın tükürükle götünü
parmakladığınıfarkettim. Çok heyecanlıydım, bu daha önce yapmadığım bir
şeydi. Hümeyra sikimiyavaş yavaş götüne soktu. Götü öyle dardı ki çok
fazla tadını çıkaramadanpatlarcasına içine boşaldım. Benim için
hayatımın sikişi olmuştu. Hümeyra`nında çok zevk aldığından emindim.
Tabi ikimiz de bunu kimseye anlatamazdık. Buişin daha güzel olan
yanıydı. Bu olay üzerinden 3 yıl geçti, hepimiz okulubitirdik.
Kızarkadaşımla o yıl içinde ayrıldık. Ama şu anda farklı
şehirlerdeolmamıza rağmen Hümeyra ile hala birkaç ayda bir buluşup
sikişiyoruz. Ondanbıkacağımı hiç sanmıyorum.

42 toplam görüntülenme, 0 bugün

Asker Arkadaşımın Seksi Karısı İle

Genel, Seks Hikayeleri, Sex Hikayeleri 2 Ocak 2020

Merhabalar site sakinleri Daha önce Hiç bir yerde paylaşmadığım bu olayımı adult hikayeler bu sitede paylaşıyorum asker arkadaşımın karısını götünden nasıl siktiğimi sizlere anlatı-cam Osman ile askerlik arkadaşıydık. Osman benimle tıpkı dönem olduğundan aramızdan su sızmazdı. Askerden sonra benim evlenme işlerime bayağı yardım etti. Ben ise ona iş bulmasında ev bulmasında yardım ettim. Anlayacağınız biz harika bir ikiliydik. Ben evlendikten sonra aramız eskisi kadar sıkı kalmadı. beraber bir şeyler yapmak için 2 hafta önce program yapıyorduk. Hele bide Bizim ki evlenince ayda görüşmeler başlanıyor karılı kocalı.Bir akşam gene bizde otururken Osman’ın arkadaşı aradı.para ödemesi yapacakmış.derhal gidip geliyorum dedi.Biz eşim ve Eda oturduk evde.Sohbet ediyorduk.Eda telefonu ile ilgili bir şey sordu bana.Eşim mutfağı toparlamak için kalktı yanımızdan Yanına gittim Edanın ayarları hakkında bir sorun vardı düzelttim derhal Olmadığını söyledi ve bir baksana dedi.Ekranda mesaj bölümüne benden aşırı hoşlandığını fakat aramızda kalmasını rica ediyor ertesi gün çay içmek için dışarı çağrı ediyordu Haberleşebilecektik Kabul ediyorsam tamam dememi yanından kalkmamı istedi.Eda çok aşırı seksi bir kadındı.Oturaklı uzun boylu Zaten kimi aklıma gelir onu düşünerek 31 çekerdim gizlice istemez-miyim tabi ki isterdim.Kalktım yanından tamam dedim ve aşırı mutlu gözler ile bana bakıyordu.Ertesi gün özel şirketimden ayrıldım.Edayı aradım.Bir yerde buluştuk hususi bir dershanede öğretmenlik yapıyordu.Kimsenin göremeyeceği uzak bir mekan seçtik ve sohbet etmeye başladık.sebep böyle oldu dedi.Ben bir şey yapmamıştım kendinin bana teklif ettiğini belirttim kahkahalar attık.gerçekte ikimizinde yanlış evlilikler yaptığımızı iddia ediyordu lakin ben karımı seviyordum aslında onun evliliği tam karşıt olmuştu.Baya sohbet ettik 3-4 gün sonra gün içerisinde buluşmak istedi.fakat sakin bir yer olmasını isteyince gündelik apart kiraladım Edanın arabası vardı.Eve geçip beklemeye başladım.Sonunda Eda geldi.Kapı çaldı içeri girer girmez dudaklarıma yapıştı.Ah bebeğim sana aşık oluyorum ben diyordu.Benim için tehlikeliydi tamam çapkınlık yapardım sebebiyse kadın istiyordu.hemen odaya geçtik.Diz üstü eteğini yatakta sıyırdım bacaklarını yalamaya başladım. Amına doğru ilerlerken çığlıklar atıyordu çok aşırı metre istiyorsun yalamayı diyordu ben cevap vermeden devam ettim.Hayır aşkım bende istiyorum fakat dedi ve yatağa yatırdı.Poposunu bana verdi 69 pozisyonunda birbirimizi yalamaya başladık.hayal edip çektiğimden daha güzeldi.Sarışın bir vajina yapısı vardı mükemmeldi altın bunun gibi parlıyor iç dudakları içinde kalmış düzgün bir am yapısı vardı işte.Yalarken sömürü-yorduk birbirimizi.üzerime gelmek istedi.Kendi eli ile sokmaya başlanmıştır kendine.Bu arada çığlıklar atıyor memelerini ağzıma sokuşturuyor Kalkıp arkasını döndü ve poposuna kadar uzanan saçları ile üzerimde gidip gelmeye başlanmıştır bana göstere göstere karın böyle yapıyor mu hı diyordu.Ben çok aşırı cevap vermek istemedim.Yaptığım zaten hataydı bu pisliğe onun ismini bulaştırmak istemiyordum çok fazla ateşli bir kızdı Göğüslerimi yalamak istedi.Benim erotik hikaye atletik bir gövde yapım vardır.Her yerimi iştahla yalıyordu.Benim kocam yağ tulumu tiksiniyorum ondan diyordu.üzerine gelmemi istedi.Altıma aldığımda bacaklarını belime sardı ve sik beni diye inleyerek bağırdı.Altımda ateşli amına sokuyordum.Hadi sikeceğim de bana dedi ben sikeceğim seni dedikçe sik aşkım sok aşkım ah diyordu.O kadar boşaldı ki Eda ıslattı beni.Hadi bebeğim göt deliğime de sok dedi.Kocası kimi göt deliğinden yapıyormuş. Bizim ayı arkadan da sikiyor alıştım sen sik aşkım diyordu.Eline tükürdü ve penisimi tükürüğü ile sıvadı zaten ıslaktı da Kendi göt deliğini de ıslattı.Ben penisimin kafasını sokmaya çalışıyordum ki geri delik zaten açılmıştı bayağı Rahatlıkla girdi götüne Ah diye çığlık attı aşkım vajinamla da oyna diyordu Amına elimi attım bir yandan amını okşuyor bir yandan götüne sokuyordum.Kendi eli ile elimi amına bastırıyordu.çok ateşliydi bayan.Boşalana kadar siktim.Yüzüne boşalmamı istedi.Dudaklarını kapadı ve ben yüzüne boşaldım.Yüzü spermlerle dolmuştu.derhal yüzünü yıkadı.artık Eda beni tehdit ederek haftada bir gün sikmeye götürüyor.Benimde işime gelmiyor değil Aile buluşmaları devam ediyor fakat hiç çaktırmıyoruz sikiş olayımızı..

46 toplam görüntülenme, 0 bugün

Yengemin Tacizi Hoşuma Gitti

Genel, Seks Hikayeleri 30 Aralık 2019

🙂

Selamlar Siz Değerli Seks Hikayeleri Okurları Sizlere Başımdan Gelmiş Geçmiş En Güzel Sikiş Hikayemi Anlatmak İstiyorum Arkadaşlar Resimlerin Hepsi Bize Ait Bu Konuda Hiç Bir Şekilde Soru İşareti Kalmasın.Arkanıza Yaslanın Peçetenizi Yanınıza Alın Ve Rahat Güzel Bir 31 Çekmeye Hazır Olun 

Arkadaşlar Benim Adım Ferhat Abimin Adı Murat Karısı Meryem Ben 21 Yaşındayım Abm 31 Yaşında Karısı 26 Yaşında Harika Vücut Hatlarına Sahip Güzeller Güzeli Bir Esmer Bayan Abimin Karısına Düğün Gününden Beri Hep Arzuluyordum Harika Memeleri Vardı Hem İstediğim Tarz Bir Bayan Hemde Esmer Dayanamıyordum Abimlerin Düğün Günü Gözüme Kestirdim Ve Askere Gitmeme 2 Ay Kalmıştı Abimin Düğününü Görmüştüm Asker Gününe Kadar Çok Bayan İle Birlikte Oldum Ama Aklım Onda Kalmıştı Eğer Abim Bunu Okursa Kızacak Ama Yapmak Zorunda Kaldım.

Arkadaşlar Askere Gideceğim Gece Bütün Herkes Bizde Toplanmıştı Annem ler Yengem ler Bana Kına Falan Yaktılar Eğlence Falan Yaptık Abimin Karısı Mini Bir Elbise Giymiş İçeri Girer Girmez Gözüme Batmıştı Yanıma Geldi Beni Öptü Bende Tahrik Oldum Kokusu Falan Harikaydı O Akşam Bir Şey Yapamadım Askere Gitmeden Önce Yapsam Çok Güzel Olurdu Aslında Ama Onunda İstekli Olması Lazımdı Bende Zorla Yapamazdım Kına-mı Falan Yaptılar Ve Yola Koyulduk Herkes Birlikte Otogara Gittik Yengem Bizim Arabada İdi Bende Yengemin Bacaklarına Bakıyordum Keşke Yapabilseydim Yengemi O Akşam Her Neyse Ben Askere Gittim Ve Acemi Birliğinde İken Hepsi Gelmişti Yengem Beni Seviyordu Muhabbet Falan Etmeye Başladık Yengem İle Sevgilin Falan Yok mu Diye Sordu Bende Yok Yenge Falan Dedim Oda Nasıl Zaman Geçiriyorsun Dedi Bende Geçirmiyorum Arkadaşlarım İle Birlikte Takılıyorum Dedim. Yengem de Gülmeye Başladı O Başka Anlamda Sormuştu Anladım O An Ve Bende Utanmıştım Yüzüm Kızardı Yengem Bişey Olmaz Falan Dedi Bende Çaktırmadım Fazla Bir Şey Her Neyse Askerliğim Bitti Gelmeme 2 3 Gün Falan Kaldı Abim İle Telefonda Görüşme Yaptık Abim Gel Tatile Gidecez Kafanı Dağıt Dedi Ben Oteli Ayarladım Dedi Bende Sevindim Burada Kız Göremiyorum Benim İçin İyi Olurdi

Askerliğim Bitti Teskere mi Aldım Yola Koyuldum Evdekilere Sürpriz Yaptım Onlar Beni 2 Gün Sonra Gelecek Biliyorlardı Eve Geldim Herkese Sarıldım Yemekler Falan Yedik Muhabbet Sohbet Derken Zaman Geçmişti Baya Arkadaşlarım Geldi Beni Kafa Dağıtmam İçin Mekana Getirdiler İçtik Eğlendik Falan Gece Saat 5 Gibi Eve Geldim Anahtarımı Evde Unutmuştum Zile Bastım Yengem ler Bizde Kalmışlar Öğlen Tatil Yerine Gidecez Diye Yengem Kapıyı Açtı Anahtarın Yok muydu Dedi Bende Yok Evde Unutmuşum Dedim Biraz Eğlendik Geldim Dedim Siz Burada mı Kaldınız Dedim Evet Burada Kaldık Dedi Gel Sana Bir Kahve Yapayım Kendine Gel Sonra Duşa Gir Git Güzelce Uyu Dedi Bende Tamam Yenge Dedim Oturma Odasına Geçtim Yengem Kahve Yaptı Gel Mutfağa Dedi Bende Mutfağa Gittim Yengem Kahvemi Yapmış Bir Yudum Aldım Yengem İle Muhabbet Etmeye Başladık Yengem Güzel Muhabbet Ediyordu.

Yengem Kız Arkadaşı Yaptın mı Bakalım Bu Akşam Kendine Dedi Bende Yok Yazıldılar Falan Dedim Ama Gerek Yok Yenge Dedim Ne İşimi Görecek Benim Dedim Oda Öyle Deme Sen Bir Erkeksin Ve İsteklerin Olacak Dedi O Yüzden Yollu Bir Tane Kız Bulmak Zorundasın Dedi Gülerek Bende İnşallah Falan Dedim Bilse Onu İstediğimi Belki Şok Geçirirdi Yengem İle Muhabbet Ettikten Sonra Ben Duşa Girdim Duşumu Aldım Yatak Odama Geçtim Uykuya Daldım Sabah Annem Uyandırmaya Geldi Hep Birlikte Kahvaltı Yaptık Ailecek Abim Valizleri Aşşağıya İndirdik Arabayı Hazırladık Yengem Falan Üstünü Giyindi Oda Aşığıya Geldi Yola Koyulduk Güzelce Eğlenerek Tatil Yerine Yola Koyulduk. Ben Yolda Uykuya Daldım Mola Verdiğimiz Zaman Yengem Geldi Beni Uyandırdı Abim Yemek Yemek İçin Gitmiş Yengem İle Bizde Abimin Yanına Gittik Yemeklerimizi Falan Yedik Derken Tekrar Yola Koyulduk Ve Fazla Uzun Sürmeden Tatil Yerine Geldik Valizlerimizi Falan Taşıdılar Odamıza Geçtik Herkes Yerleşti Akşam Yemeği İçin Buluştuk.

Yemeklerimizi Falan Yedik Yol Yorgunu Olduğu İçin Abim Uyumak İstedi Bende Yengeme Bir Mekana Gidelim Dedim Eğlenelim Birlikte Güzelce Dedim Tamam Olur Dedi Ben Üstümü Giyiniyim O Zaman Hemen Geliyorum Dedi Bende Yengem Gelene Kadar Bir Duble Bir Şey İçtim Yengem Bir Geldi Minicik Bir Etek Daracık Bluz Memeler Dışarda Geldi Hadi Bakalım Dedim Gülerek Bende Yenge Nolmuş Sana Dedim Harikasın Dedim İnsanlar Yazılırlar Sana Dedim Böyle Gidemeyiz Dedim Oda Saçmalama Sen Varsın Yanımda Mekana El Ele Gireriz Dedi Bende Tamam O Zaman Dedim Güzel Bir Mekan Bulduk Yengem İle El Ele İçeri Girdik Herkes Yengeme Bakıyordu O Derece Harika Olmuştu Bende Locanın Bir Tanesini Kapattım Yengem İle Oturduk Yengem Dönüp Bak Herkes Sana Bakıyor Dedim Başımıza Bela Alıcaz Bak Dedim Herkes Sana Bakıyor Derken Yenge İle Göz Göze Geldik Tamam Milletin Bakışını Keselim O Zaman Dedi Bende Nasıl Dedim Yengem Dudaklarıma Yapıştı Ve Öpüşmeye Başladık Yengem Harika Öpüşüyordu Bir Kaç Dakika Sonra Yengem İle Öpüşmeyi Bıraktık Yengeme Niye Böyle Bir Şey Yaptın Yenge Dedim Başka Bir Şey mi İstiyorsun Dedi Bende Yok Dedim Sen Benim Yengem Sin Olmadı Bu Dedim Masaya Vhksy Geldi İçmeye Başladık Yengem İle Kafamız Harika Oldu Yengem İle Dans Etmeye Çıktık Birlikte Dans Ettik Yengem Twörk Yaptı Beni Benden Aldı Tekrar Oturduk Locamıza Şişemiz Bitti Hesabı Ödedim Birlikte Çıktık Oradan Ve Otele Doğru Yola Koyulduk Yengem İle Yengem Hala Elimden Tutuyordu Bende Kafası Güzel Diye Bir Şey Demek İstemedim Ama Yengem Bende Geliyorum Dedi Bende Tamam Dedim Yengem İle Odaya Girdik Yengem Bir Duş Alayım Kendime Geleyim Dedi Bende Tamam Yenge Sen Al Duşunu Sonra Ben Alırım Dedim Banyoda Bornoz Yoktu Bende Kafam Güzel Unuttum Vermeyi Yengem Odadan Çıplak Şekilde Çıktı Burada Bornoz Yok mu Dedi Bende Unuttum Yenge Dedim Gözlerimi Kapattım Hemen Aç Dedi Gözlerini Utanma Benden Dedi Bende Tamam Yenge Dedim Yengemin Harika Memelerini Temiz Amcığını Görmüştü Yengeme Bornozu Verdim.

Yengem Karşımda Bacaklarını Açtı Kurulanmaya Başladı Kafası On Numaraydı Yengemin Bende Güzel Pembe Amcığıı Görmüştüm Azdım Yengemin Arkasına Geçtim Sarıldım Yengeme Yengem Geri Döndü Ellerim İle Memelerini Elledim Öpüşmeye Başladık Yengemi Yatağa Doğru İttim Ve Yengem İle Sevişmeye Başladık. Yengem Sende Soyun Dedi Bende Senin Yarrağını Yalamak İstiyorum Dedi Bende Hemen Üstümü Çıkarttım Yengem İle 69 Pozisyonu Yaptık Yengem Benim Yarrağımı Yalıyor Bende Temiz Pembe Amcığını Yalıyordum. Yengem Göt Deliğine Parmağımı Soktum Yengemin Amını Emdikçe İnlemeye Başladı Yengem Öyle Yapınca Ben daha Çok Azıyordum Yengemi Yatakta Bacaklarını Açtım Sikimi Yavaşça Soktum Hayalimdeki Kadını Sikiyordum Altımda İnliyordu Bende Yengemin Memelerini Isırmaya Başladım Yengemi Yan Yatırdım Sikimi Göt Deliğine Soktum Bir Yandan da Öpüşüyorduk Yengemi Kucağıma Aldım Ve Zıplatamaya Başladım Kucağımda Bir Yandan Memelerini Tutuyordum Bir Yandan Belinden Kavramış Hızlı Hızlı Sikiyor dum Yengem Gözlerime Bakarak Seni Çok Seviyorum Harikasın Lütfen Götüm den Sik Beni Dedi Bende Tamam Dedim Yengemi Domalttım Götüne Sikimi Soktum Ve Hızlandım Yengem Bacaklarıma Doğru Boşaldı Bende Yengemi Diz Üstü Döktürdüm Ve Sakso Çektirerek Ağzının İçine Boşaldım Yengem Dölüm İle Oynadıktan Sonra Yuttu Ve Yatakta İkimizde Uyuduk Sabaha Karşı Yengemi Yanımda Çıplak Görünce Sarıldım Ve Tekrar Memeleri İle Oynadım Götüne Soktum Sikimi Yengem Sızdığı İçin Götünün İçine Boşaldım Tekrar Uykuya Daldım.

Arkadaşlar Şuan Hala Yengemi Sikmekteyim Sizlere Attığım Fotoğraf  Yengem Ve Bana Aittir.

48 toplam görüntülenme, 0 bugün

Teyzemi Götten Sikme Hikayem 2020

Erotik Hikayeler, Genel, Mobil Porno Hikayeleri, Mobil Seks Hikayeleri, Mobil Sex Hikayeleri, Mobil Sikiş Hikayeleri, Porno Hikayeleri, Seks Hikayeleri, Sex Hikayeleri, Sikiş Hikayeleri 30 Aralık 2019

Selamlar Siz Değerli Sikiş Hikayesi Okurları Sizlere Başımdan Geçmiş En Güzel Sikiş HikayemiAnlatmak İstiyorum Arkanıza Yaslanın Ve Peçetenizi Yanınıza Alın Rahat Bir 31 Çekmeye Hazır Olun Arkadaşlar Bu Hikayede Yaşanan Herşey Kesinlik İle Gerçek Aklınızda Soru İşareti Kalmasın İsimler Ve Resimler Bana Ve Teyzeme Ait.

Adım Emir 21 Yaşında Esmer Kaslı Uzun Boylu Bir Erkeğim Teyzem Aysel Oda 34 Yaşında Taze Çıtır Kapalı Güzeller Güzeli Bir Kadın Teyzemi Hep Hayal Ederdim Sikmek İçin Bir Şeyler İle Uğraşırdım Çabalardım En Sonunda Sikmek İçin Bir Fırsat Yakalamış Ve Bunu Yapmak İçin Sabırsız Bir Şekilde Bekliyordum.

4 Gün Önce Benim Doğum Günümde Ve Ailenin Hepsi Bize Gelecekti Doğum Günümü Kutlamak İçin Teyzemler Halamlar Falan Hepsi Bize Gelmiş Teyzemin Kocası Eniştem Gelmemişti Doğum Günüme Onun Yerine Hediyeyi Yollamış Teyzemden Bende Zaten Eniştemi Sevmiyordum Gelmemesi Benim İçin Daha İyiydi Hiç Takmadım Kafama Gelmedi Diye Hep Beraber Güzelce Eğlendik Saat İlerlemişti Baya Herkes Kalktı Teyzem Bizde Kalacaktı Teyzemin Daha Çocukları Bile Yoktu Taze Amcığa Sahip Bayanadı Benim de Faydalanmam Lazımdı Bundan Beni Kırmazdı Herhalde Bu Gece Evdeki Herkes Uyuduktan Sonra Teyzem İle Baş Başa Kaldık Muhabbet Etmeye Başladık.

Güldük Eğlendik Falan Derken Ben Muhabbeti Açmaya Başladım Teyzeme Yakınlaştım Ve Teyze Hayatında Eniştemi Hiç Aldattın mı Dedim Oda Nereden Çıktı Şimdi Dedi Bende Aklıma Geldi Eniştem Senin İle Hiç İlgilenmiyor Dedim Oda Olsun İlgilenmiyor Diye Başka Birisi İle mi Yatayım Dedi Bende Hayır O Anlamda Demedim Dedim O Başka Kadınlar İle Yatarken Sen Kendini Nasıl Mutlu Ediyorsun Dedim Oda Elleyerek Kendimi Boşaltıyorum Dedi Bende Şok Oldum Oha Dedim Oda Sen Hiç Yapmıyor musun Dedi Bende Yapıyorum Tabiki Ama Bir Başka İle Yatmak Daha Güzel Olur Dedim Böyle Yapmaktan sa Diyerek Teyzeme Kapıyı Açmıştım Oda Anlamıştı ki Ağzındaki Baklayı Çıkart Dedi Bende Teyze Ben Seni Arzuluyorum Dedim Tamam Yanlış Bir Şey Ama Arzuluyorum İşte Seni Dedim Oda Gülerek Tamam Ne Yapmak İstiyorsun Benim İle Dedi Bende Birlikte Olmak İstiyorum Dedim Tamam Soyun O Zaman Dedi Sen Doğum Günü Çocuğusun Dedi Seni Mutlu Etmek Gerekir Dedi Bende Yavaş Bir Şekilde Üstümü Çıkartmaya Başladım Teyzem Senin Sikini Merak Ettim Şimdi Dedim Eniştenin ki Japon Siki Gibi Küçücük Dedi Benim Sikim Yaşıma Göre Büyüktü Bende Enişteminkinden Sonra Korkma Dedim Benim Sikimi Görünce Oda Aç Bakalım Bir Dedi Bende Sende Yavaş Bir Şekilde Soyun Teyze Dedim Oda Tamam Kapıyı Kitleyeyim Soyuncam Dedi Teyzem Telefonu İle Geldi Ve Masanın Üstüne Telefonu Koydu Bende O Ne Teyze Dedim İlk Resimlerimizi Çekicez Sonra Videomuzu Dedi Bende Birileri Görür Dedim Yok Göremez Gizli Klsör de Saklıycam Dedi Tamam Dedim Teyzem Yavaş Yavaş Çıkartı Herşeyini Sadece Südyen Ve Kilot İle Kaldı Karşımda Bende Sadece Üstümü Çıkarttım.

Teyzem Diz Çöktü Pantolunumun Kemerini Açtı Ve Pantolunumu İndirmeye Başladı Pantolunu Çıkarttım Boxer İle Kaldım Teyzem Bunun Altındaki Canavarı Çok Merak Ediyorum Dedi Bende Koltuğa Oturdum Teyzem İle Öpüşmeye Başladık Teyzem Elini Boxerin İçine Soktu Daha Kalkmamış Sikim İle Oynamaya Başladı Bende Teyzemin Göğüslerini Elliyor Bir Yandan Emiyordum Teyzemin Bacaklarını Açtım Amını Ellemeye Başladım Teyzemin Amcığı Sulanmış Islak Islak Elimin Altında Kayıyordu Teyzem Boxerimi Çıkarttı Kalkmış Olan Sikim İle Baş Başa Kalınca Korktu Bune Olum Dedi Gülerek Çok Büyük Bu Dedi Bende Teyzemi Azdırıyordum Amcığının İçine İlk Tek Parmağımı Soktum Teyzemin Gözleri Kapandı Sonra İki Parmağımı Soktum Yavaşça İnlemeye Başladı Bende Teyzemi Koltuğa Doğru Uzattım Bacaklarını Açarak Amcığını Üstten Yalamaya Başladı Teyzem de Eli İle Sikimle Oynuyor Bende Amcığını Yalıyordum Temizdi Amcığı Normalde Yalamam Ama Hem Teyzemi Mutlu Etmem Lazımdı Hemde Hayal Ettiğim Kadındı Teyzemin Amına Kolumu Sokmaya Başladım Teyzem Sikimi Deli Gibi Isırıyordu O Derece Zevke Gelmişti Bende Teyzemin Ağzını Am Siker Gibi Hızlı Hızlı Sikiyordum Taşşaklarım Teyzemin Gözlerine Geliyordu Şap Şap Ses Çıkıyordu Bir Ara Teyzem Nefes Alamadı Hepsini Sokmuştu Gırtlağına Vuruyordum Yarrağımın Hepsini.

Teyzem Hadi Sik Beni Lütfen Dedi Bende Teyzemin Bacaklarını Birleştirdim Ve Bacaklarını Havaya Kaldırarak Harika Bir Amcığı Ortaya Çıkarttıp İçine Girmeye Başladım Teyzem Sen Neler Biliyorsun Böyle Dedi Ben Hayatımda Böyle Bir Sikiş Tarzı Görmedim Dedi Eniştem Domaltıp Sikip Sırtına Boşalıp Duşa Giriyormuş Sadece Bende Ona Karş Herşeye Yapıyordum Bacaklarını Açtım Ve Hızlı Hızlı Girmeye Başladım Teyzemin Amcığı Su İçinde Kaldı Zevkten.

Teyzeme Kucağımda Zıplamak İstermisin Dedim Oda Hemen Diyerek Beni Koltuğa Oturttu Bacaklarını Yana Açarak Sikime Oturdu Ve Götünü Bana Dönerek Zıplamaya Başladı Bende Teyzemin Belinden Tutup Daha Hızlı İçine Giriyordum Zevke Gelmiştim Artık Teyzemi kucağımdan Kaldırdım Sikimi Ağzına Verdim Oynamasını İstedim Teyzem Deli Gibi Sakso Çekiyordu Zevke Geldim Teyzemin Yüzüne Boşaldım Teyzem Döllerimin Hepsini Ağzına Almak İstiyordu Eli İle Döllerimi Ağzına Topladı Ve Onu Yuttu. Bende Teyzeme Beni Mutlu Ettiği İçin Teşekkür Ettim Teyzem Bundan Sonra Benim İle Sikişceğini Söyledi Bende Kabul Ettim Memelerine Son Kez Sıkarak Üstümü Giyindim Odama Geçtim.

Arkadaşlar Hikayeme Yorum Atarak Bana Destekte Bulunmanızı İstiyorum Attığım Resimlerin Hepsi Teyzem Ve Bana Ait Teyzemi Sizler İle Paylaşabilirim.

58 toplam görüntülenme, 1 bugün

Page 2 of 2 1 2
  • Dul Bırakıldım Akrabalarımla Hergün Sikişiyorum

    yayınlayan tarih 14 Ocak 2020 - 0 Yorumlar

    Kıza bir yandan üzülüyorum bir pornohikayeler.org yandanda yardım edeyim diyorum ama durumları iyi kızın. İyi ama boynu bükük ve çok mutsuz bende buna dayanamayıp gittim yanına sordum. Araba var ev var para var istediğin herşey var hayatta neden üzgünsün dedi. İçimde boşluk var ve dolmuyor tüm erkekler bir haftalık düşünüyor bense sürekli isttiyorum dedi. birgün […]

  • Gerdek Gecesi Sikildim Başkası Tarafından

    yayınlayan tarih 17 Ocak 2020 - 0 Yorumlar

    ѕizlere gerdek gecesindeki fаrklı bіr fantezimi anlatacağım. Ali ile еvlеndiktеn hemen sonrа balaуı іçіn Antalya’da bir otele doğru yolа çıktık. Hеnüz bakirеydim ve bеkarеtimi kоcam bozacaktı. Otеldеn girdik ve oldukça yakışıklı bir belboу çantalarımızı çıkartmamıza yardım etti. Kaçamak bakışlarla beni süzüyordu Ali de bunun farkındaydı. Odamız hаrikа bir balayı . ѕüiti іdі. Ali yakışıklı gencіn […]

  • Halamla Seks Hikayelerimiz

    yayınlayan tarih 19 Ocak 2020 - 0 Yorumlar

    Halamlara misafirlige gitmistik kuzenim fatihle birlikte bi odada oyyunoynuypduk telefonla ablasi dershaneye gitti babasi kahveye gittianneside dukk ana gitti .. yalniz kaldi vak.. onun telefonunu aldimbounce tales adli bir oyun vardi onu oynuyodum yere yattim yuz ustuyerde pynamaya basladim gecemeyince kuzenimi cagirdim fatih gecemedimgecebilirmisin dedim evet dedi aldi telefonu gecti bende bekledim sonraverdi telefonu izleyebilirmiyim […]

  • Kocam Beni Neden Sikmiyor Derdindeyim

    yayınlayan tarih 18 Ocak 2020 - 0 Yorumlar

    Merhaba ben Banu, 38 yaşında evli bir kadınım. Kocam yabancı bir firmanın Türkiye temsilciliğinde müdür olarak çalışıyor, işi gereği sık sık yurtdışına gidip gelir. Yine yurtdışına gittiği bir gün apartmandaki komşulara oturmaya gitmiştim. Altımda bir etek, üstümde de bir gömlek vardı. Kadınlarla oturmuş havadan sudan konuşurken, tam karşımdaki odaya gözüm takıldı. Odanın kapısı yarı açık, […]

  • Kocam Beni Sikemiyor Komşuma Siktiriyorum

    yayınlayan tarih 17 Ocak 2020 - 0 Yorumlar

    Selam değerli seks itirafı ziyaretçileri ben de sizler gibi bu siteye sıklıkla takılıyorum ve herkesin başından geçen cinsel seks hikayelerini büyük bir zevk ile okuyorum,  35 yaşında esmer kahve gözlü balık etli bir vücuda ve iri göğüslere sahip bir kadınım. Evliyim, seksi olduğumun farkındayım ve erkeklerden de bunu esirgemiyorum ve hoşuma da gidiyor. Kocamı sorarsanız yıllardır evli olmamıza rağmen […]